Субота, 19.07.2025, 17:29
Вітаю Вас Гість | RSS

Кириківська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 139
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » 2015 » Червень » 26 » Звіт директора за 2014-2015 навчальний рік
11:50
Звіт директора за 2014-2015 навчальний рік

 

 

 

 

 

 

 

 

Звіт директора

 Кириківської ЗОШ І – ІІІ ступенів

Великописарівської районної ради

Сумської області

Кузьменко Оксани Михайлівни

про свою діяльність на посаді

протягом 2014-2015 навчального року

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Звіт директора Кириківської ЗОШ І – ІІІ ступенів Великописарівської районної ради Сумської області про свою діяльність на посаді протягом 2014-2015 навчального року

 

С-ще Кириківка

 

17.06.2015

 

 Шановні присутні! Завершується 2014-2015 навчальний рік і тому ми зібралися сьогодні, щоб зробити  підсумки роботи колективу школи, оцінити діяльність директора на посаді протягом цього навчального року.

Як директор школи, у своїй діяльності протягом звітного періоду, я керувалась Статутом школи, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, посадовими обов’язками директора школи, законодавством України, іншими нормативними актами, що регламентують роботу школи та керівника загальноосвітнього навчального закладу.

 

1. Загальна інформація про школу.

Кириківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів є колективною власністю Великописарівської районної ради Сумської області. Управління та фінансування здійснюється відділом освіти Великописарівської РДА, якому делеговані відповідні повноваження. Будівля школи прийнята в експлуатацію 1912 року, земельна ділянка, яка належить школі, має площу 4,6 га. У 2014-2015 навчальному році працювало 20 основних педагогів та 10 працівників з числа обслуговуючого персоналу.  Навчання завершило 142 учнів в 11 класах, середня наповнюваність класів становить 13,2 учні.

 

2. Кадрове забезпечення.

У 2014-2015 навчальному році штатними працівниками Кириківська школа була забезпечена майже на 100%. Розстановка педагогів здійснюється відповідно до фахової освіти педпрацівників. Михайленко Т.М. викладала образотворче мистецтво  та художню культуру не за фахом та Коваль І.М. – музичне мистецтво. Нині при підборі нових кадрів, розподілу годин, класного керівництва працедавець повинен враховувати багато факторів: фахову підготовку, ініціативність, працездатність, особисті та колективні якості, інші характеристики працівника. Цьому сприяє нове Положення про атестацію педагогічних працівників. Час диктує все нові і нові вимоги до вчителя, тому доречним зараз є вміння застосовувати інноваційні технології у навчанні, працювати з комп’ютером, оргтехнікою.

19 педагогів мають вищу педагогічну освіту, 1 - середню спеціальну освіту,  9 учителів мають вищу кваліфікаційну категорію, що говорить про значний потенціал нашого колективу. Першу кваліфікаційну категорію мають 5 вчителів, другу - 1 , спеціалістів – 5. Значна кількість педагогів мають звання: «Старший учитель» - 4, «Учитель методист» - 1 .

Всього за минулий рік навчальний план Кириківської школи містив 312,5 годин предметів інваріантної та варіативної частини, курсів за вибором та факультативів. Середнє тижневе навантаження педагогічних працівників по школі становило 17,4 год.

На базі школи працювали гуртки: від СЮН «Юні друзі природи» - керівник Синянська Т.І.,  від ДЮСШ секція легкої атлетики – керівник Дейкун О.І., туристично-краєзнавчий гурток – керівник Горбань А.В., гурток з бісероплетіння – керівник Ціко Л.М.

 

3. Методична робота.

У школі діє  система методичної роботи.  Педколектив працює над єдиною науково-методичною проблемою «Удосконалення навчально-виховного процесу шляхом утілення інноваційних форм і методів роботи». Керівництво методичною роботою здійснювала методична рада.

До реалізації завдань методичної роботи активно залучаються вчителі, які мають педагогічні звання та вищу кваліфікаційну категорію. Вони є керівниками шкільних, районних методичних об’єднань, наставниками молодих учителів. За їх активної участі проходять предметні тижні, методичні засідання тощо. В організації науково-методичної роботи з педагогічними кадрами школи результативно використовуються можливості шкільного методичного куточка, де сконцентровані нормативні документи про освіту,  програми з базових дисциплін, матеріали з досвіду роботи кожного учителя, матеріали діяльності шкільних методичних об’єднань, буклети учителів, науково-методична та психолого-педагогічна література.

У школі працювали динамічні групи вчителів початкових класів, вчителів гуманітарного циклу, математично-природничого циклу, методичне об’єднання класних керівників. Результативною була робота всіх динамічних  груп. Учителі провели відкриті уроки, виховні заходи, ділилися досвідом роботи по проблемах, зросла їх педагогічна майстерність. Учителі школи йдуть в ногу з життям. Широко впроваджуються у практику інноваційні технології, суть яких полягає в тому, що навчання відбувається шляхом взаємодії всіх, хто навчається. Використовуюься у навчально-виховному процесі також проектна технологія, технології продуктивного навчання, групового навчання, інтерактивна технологія та інші. Уроки, позакласні заходи з комп’ютерною підтримкою активно практикують такі учителі, як Доля В.В., Горбань А.В., Векленко С.М., Мусієнко О.В., Синянська Т.І., Колысныченко К.Т., Суховєєва А.В. Вони користуться сертифікованим пограмним забезпеченням зі своїх предметів, а також створюють власні презентації.

У 2014-2015 навчальному році атестація педагогічних працівників відбувалася за новим Положенням про атестацію. Всього атестувалося 4 учителі школи. За результатами атестації 1 педагогу присвоєно кв. категорію «Спеціаліст вищої категорії»,  3 педагогам  підтверджено  кв. категорію «Спеціаліст  вищої  категорії», 1 - звання «Старший учитель», 1 педагога позбавлено звання «Учитель-методист».

Педагоги школи активно залучаються до роботи у районних семінарах, засіданнях творчих  груп, науково-практичних конференціях тощо. Так, на базі Кириківської школи у навчальному році було організовано та проведено 2 районних семінари для  вчителів фізики та фізичної культури.

Педагоги школи брали активну участь у професійних конкурсах і мають високі результати. Так, Михайленко Т.М. посіла І місце в номінації «Класний керівник» у конкурсі «Учитель року-2015».

4. Навчальна діяльність учнів.

Протягом 2014-2015 навчального року робота педколективу була спрямована на особистісно-зорієнтоване навчання і виховання школярів, підвищення якості надання освітніх послуг шляхом запровадження новітніх форм і методів навчання. Велика увага у школі приділяється охопленню дітей навчанням. Станом на 1 вересня 2014 року до першого класу були залучені всі діти, яким виповнилось 6 років, а це 12 учнів, закінчило  навчальний рік 13 першокласників.

Якість загальної середньої освіти забезпечувалася через реалізацію інваріантної та варіативної частини навчального плану.

Так, в початкових класах уведена дисципліна «Світова література», а в 1 класі 1 додаткова година була виділена для підсилення предмету українська мова та 1 година на курс «Розвиок продуктивного мислення».

В основній школі  читався курс за вибором креслення у 8-9 класах.

Враховуючи потреби учнів, бажання батьків та можливості школи у 10-11 класах сформований універсальний профіль навчання.

Учні нашої школи традиційно активні учасники міжнародних учнівських конкурсів. Кількісні результати участі учнів нашої школи цього навчального року:

«Кенгуру» - 49 учасників;

«Колосок» - 37 учасників;

«Левеня» - 13 учасників;

«Грінвіч» - 21 учасників.

Всього 120 учасників, що склало 85 % учнівського колективу школи. А це є високим показником. У попередньому році було 103 %.

Кириківська ЗОШ І-ІІІ ступенів здійснює роботу з обдарованими дітьми. Наші школярі брали участь у районних предметних олімпіадах. Стали переможцями  - Гладунець Анна 9 клас -  І місце з української мови (учитель Кузьменко О.М.), ІІ місце з інформаційних технологій (учитель Ціко Л.М.); Карпусь Ірина 8 клас – ІІ місце з англійської мови (учитель Колісніченко К.Т.) та з української мови (Учитель Бала Г.І.); Гаманов Роман 9 клас – ІІ місце з історії 9 (учитель Петренко Н.М.); Петриченко Анжела 7 клас – ІІ місце з математики (учитель Зіненко А.І.) та з фізики (учитель СУлига П.Г.).

Учні школи брали активну участь у спортивних змаганнях районного, обласного та всеукраїнського рівнів. Високих результатів досягли  Галіней В, Мендак Р., Кириленко Є., Ждан І., Барма Г., Бала А. (тренер Дейкун О.І.)

 За підсумками навчального року учні школи показали такий результат: з 142 учнів 2-11 класів, які підлягають оцінюванню, високий рівень показали  16 учнів (12,4%), достатній – 30 учні (23%), середній – 61(47%), початковий рівень – 22 учнів (17%). Якість знань по школі склала 35,7% (в минулому році – 38,2%). Пропущено днів за рік –  3020 ( в минулому році - 2677 дні), по хворобі – 1885 (в минулому році – 1252).

Ученниця 9 класу Гладунець Анна отримала свідоцтво про базову загальну середню освіту з відзнакою.

 

5. Зовнішнє незалежне оцінювання.

В  Україні запроваджено процес зовнішнього незалежного оцінювання учасників вступної кампанії до ВНЗ. Наші випускники проходять ЗНО на базі пунктів тестування у м. Суми та м.Охтирка. У школі проводилася робота по інформуванню наших випускників та контролю за реєстрацією  тестування. З цією метою протягом навчального року були проведені учнівські та батьківські збори, створений інформаційний стенд, надавалися індивідуальні консультації  учителями-предметниками. У цьому році  проходили ЗНО  4  випускників з української мови, результати якого зараховувалися як ДПА. Участь у пробному тестуванні у березні місяці взяв 1 учень  з математики.

Результати ДПА з української мови у 2015 році: 1 учень – 6 балів, 1 учень – 5 балів, 2 учні – 2 бали.

 

6. Виховна та позакласна робота.

 Педагоги школи глибоко усвідомлюють, що соціальна адаптація учнів, розуміння ними своїх прав та свідомого виконання обов’язків у значній мірі залежить від правильно визначених та обраних шляхів реалізації виховного процесу. Тому пріоритетними питаннями у виховній роботі школи залишається забезпечення всебічного розвитку особистості, сприяння її самовихованню й самореалізації.У зв'язку з цим виховна діяльність школи протягом навчального року була спрямована згідно напрямків:

• Превентивне виховання.

• Морально-етичне виховання.

• Художньо-естетичне виховання.

• Громадянсько-патріотичне виховання.

• Трудове виховання.

• Фізичне виховання і пропаганда здорового способу життя.

• Економічне виховання.

• Екологічне виховання.

Шкільні виховні заходи , які проведені протягом навчального року, показали активність наших учнів та їхні таланти:

- День учителя;

- Новорічні свята;

- «Міс Дюймовочка»;

- День Святого Валентина;

- свято 8 Березня;

- Шевченківські дні;

- заходи до річниці Чорнобильської аварії;

- заходи пам’яті жертв Голодомору.

- захід до річниці виведення радянських військ з Афганістану.

Учні школи брали участь в районному заході «Учень року-2015» ( Гладунець А – посіла ІІ місце).

Активним у житті школи було учнівське самоврядування. У школі діє система самоврядування  - республіка «Темп». При парламенті діють кілька комісій: «Знання», «Дисципліна і порядок», «Здоров’я», «Рада суспільно-корисних і добрих справ», «Центр національного і культурного відродження». «Дозвілля», «Прес-центр». Керівництво парламентом здійснює президент, який обирається від учнів. До складу парламенту входять по 2 представники від кожного класу. Члени парламенту слідкують за чергуванням учнів, роблять рейди-перевірки класних куточків, санітарного стану класних кімнат, явки учнів на перший урок, організовують шефську роботу старшокласників над молодшими школярами.

Приємно, що на такі шкільні заходи, як свято Першого  та Останнього дзвоника,  свято вшанування обдарованих дітей, Випускний бал приходить значна кількість глядачів: учнів та  їх батьків, гостей. Згідно річного плану, щопонеділка відбувалися загальношкільні лінійки, де учні звітували про стан чергування по школі, проведену роботу протягом тижня.

 

7. Правовиховна робота.

Протягом навчального року педагогічний колектив зосередив свої зусилля на пошуках таких форм і методів виховного процесу, які б забезпечували об’єднання зусиль педагогів і ініціативи дітей, спільні дії сім’ї, громадськості, спрямованих на попередження правопорушень серед підлітків та учнівської молоді. Кожного навчального року правовиховна робота школи є на особливому контролі в адміністрації школи та здійснюється за трьома напрямками:

- правоосвітницька робота з учнями;

- правова освіта батьків;

- профілактика правопорушень.

У школі протягом 2014-2015 навчального року було організовано такі форми правового навчання і виховання:

- місячник правових знань (жовтень-листопад, грудень)

- тематичні  класні години на правову тематику

- виставки малюнків

- лекції, бесіди на правову тематику

- анкетування

- зустрічі з працівниками правоохоронних органів та управління юстиції

- уроки правознавства

- індивідуальні бесіди з важковиховуваними учнями

- відвідування проблемних сімей вдома

- рейди-перевірки.

 Практичним психологом Балою В.Л.  проводяться корекційно-розвивальні заняття з учнями групи ризику та учнями, що потрапили у складні життєві умови. Для контролю за дітьми з групи ризику та з неблагополучних сімей складено відповідні списки (покласно та загальношкільні). Працює загальношкільний штаб профілактики, на засіданнях якого розглядаються питання навчання та поведінки «проблемних учнів». Та все ж за звітній період траплялись випадки протиправної поведінки учнів, зокрема тютюнопаління під час перерв, агресивна поведінка, пропуски занять без поважних причин. Протягом навчального року на обліку в кримінальній міліції у справах неповнолітніх   учні  нашої  школи не перебували.

 

8. Соціальний захист дітей.

Соціальна підтримка дітей пільгових категорій, що навчаються у школі, проводиться згідно з діючим законодавством. На початок навчального року були підготовлені списки учнів пільгових категорій. Кількість дітей у них становить:

• сиріт і позбавлених батьківського піклування – 4;

• дітей-інвалідів – 2;

• чорнобильців – 3;

• малозабезпечених - 12;

• багатодітних – 26;

• напівсиріт – 8;

• з неблагополучних сімей – 8;

• стоять на внутрішньошкільному обліку – 2;

-діти трудових мігрантів – 6.

Ці діти постійно перебувають у центрі уваги адміністрації школи. Для них була організована участь у таких заходах:  відвідування гуртків, участь у новорічних заходах з подарунками, оздоровлення у пришкільному дитячому таборі «Ромашка ». Також за бюджетний кошт діти з малозабезпечених сімей та діти, позбавлені батьківського піклування, сироти, інваліди щоденно отримували безкоштовне гаряче харчування у шкільній їдальні з розрахунку 6 грн. в день. З опікунами дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування підтримується постійний зв'язок класних керівників, практичного психолога, адміністрації школи.

 

9. Профорієнтаційна робота.

Професійна підготовка молоді починається ще в шкільні роки. Завдання школи – підготувати підростаюче покоління до свідомого вибору професії. Профорієнтаційна робота у Кириківській  школі здійснюється під час навчально-виховного процесу: виховання трудових навичок у школярів під час прибирання шкільного подвір’я, класних кімнат, розширення знань про професії на уроках, а також під час навчальних екскурсій та позакласних заходів. З учнями школи проводять ознайомлюючі бесіди представники навчальних закладів м. Суми, Харків, Київ, Тростянець, сел. Малий Вистороп, сел. В-Писарівка. Профорієнтаційна робота з учнями, високий рівень підготовки старшокласників свідчить про те, що кожного року випускники школи в основному працевлаштовані. Так, з 11 випускників 9 класу 2014 року всі працевлаштовані: 7 учнів пішли до 10 класу, 1 – коледж,  3 – ПТНЗ. Серед 12 випускників 11-х класів :  4 - у коледжах та технікумах, 6 - у ПТНЗ, 2 – вищих навчальних закладах.

 

10. Співпраця з батьками.

Виховання учня в школі і сім’ї – щоденний нерозривний процес. Тому педагогічний колектив працює у тісній співпраці з батьківським колективом з метою створення найсприятливіших умов для самореалізації та розвитку школяра. Батьки є соціальним замовником школи, а тому беруть активну участь у навчально-виховному процесі. Вони є учасниками позакласних заходів, пов’язаних з професіями, світом захоплень, родинними святами .  Класні керівники тісно співпрацюють з сім’ями своїх вихованців: відвідують дитину вдома, спілкуються з родиною. Свої спостереження заносять до щоденника психолого-педагогічних спостережень, складають картки відвідування, акти обстеження матеріально-побутових умов сім’ї.

Дуже велика допомога батьківських комітетів школи здійснюється по організації ремонтів класних кімнат, приміщень школи. Крім того батьки  надають овочі  для харчування дітей у їдальні протягом року. За це їм низький уклін і велика вдячність, адже державне фінансування цих потреб школи завжди було на низькому рівні і без допомоги громади не можна обійтися.

 

11. Збереження і зміцнення здоров’я учнів та працівників.

Медичне обслуговування учнів та працівників школи організовано відповідно до нормативно-правової бази. Для якісного медичного забезпечення учнів  дитяча медична сестра Кириківської селищної лікарні Савченко Я.І.  організовує систематичне та планове медичне обслуговування учнів, забезпечує профілактику дитячих захворювань. Щорічно  влітку до початку нового навчального року на базі селищної  лікарні діти проходять медичне обстеження. Відповідно до результатів медичного огляду дітей, на підставі довідок лікувальної установи у школі формуються  уточнені списки учнів підготовчої, основної групи та групи звільнених від занять фізичною культурою на навчальний рік. Відповідно до цих списків видається наказ по школі. До нового 2015-2016 навчального року  учні уже пройшли у травні 2015 року плановий медогляд: 142 учнів, що склало 100% . Медичне обслуговування працівників школи організовано на базі Великописарівсьукої ЦРЛ. Вони щорічно проходять поглиблений медичний огляд  за графіком кабінету профогляду медичної установи. Працівники їдальні проходять медичні огляди два рази на рік. Огляди мають відбуватися за рахунок держбюджету. Але в цьому році (як і в попередньому) районна лікарня заборгувала Дерсанепідслужбі за медогляд минулого року. Тому усі працівники школи проходять лабораторні обстеження за власний кошт            ( приблизно 50 грн.). Результати медичного огляду фіксуються в санітарних книжках установленого зразка, які зберігаються у директора школи.

Важливим аспектом збереження здоров’я учнів є створення умов для раціонального харчування дітей протягом перебування у школі. Організація харчування учнів закладу регламентується законами України «Про освіту» (ст. 25), «Про загальну середню освіту» (ст..22), «Про охорону дитинства» (ст. 5), Постановою Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 № 1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах», іншими нормативними документами. Згідно з вищезазначеними документами, учні 1-4 класів забезпечуються безоплатним одноразовим харчуванням на суму 6 грн. в день, при цьому виконання норм харчування за І півріччя 2015 року склало 66% ( в минулому році - 73%).  Гаряче харчування  учнів 1-11 класів відбувається згідно графіка на  перервах у їдальні школи.

У планах виховної роботи кожного класного керівника є розділ «Заходи по збереженню життя і здоров’я дітей», де запланована конкретна робота оздоровчого характеру з класом.

Цікаво і змістовно відбувається оздоровлення школярів у пришкільному таборі «Ромашка».  Цього року вихованцями табору стали 97 учнів  школи, це 6 загонів. З районного бюджету виділені кошти на харчування  із розрахунку 13 грн. на одну дитину. Батьки надають картоплю для здешевлення харчування.  З дітьми щодня проводяться цікаві виховні заходи: уроки рукоділля, конкурси, ігри, спортивні змагання, де розігруються призи. Вихованці табору відвідують ліс, луки, вживають свіжі овочі та фрукти.

 

12. Стан охорони праці та безпеки життєдіяльності.

Робота з охорони праці, безпеки життєдіяльності, виробничої санітарії, профілактики травматизму дітей у побуті та під час навчально-виховного процесу визначається у діяльності педколективу як одна із пріоритетних і проводиться відповідно до Законів України «Про охорону праці», «Про дорожній рух», «Про пожежну безпеку», Державних санітарних правил і норм улаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організацій навчально-виховного процессу» та інших численних нормативних актів, які регламентують роботу школи з цих питань. Стан цієї роботи знаходиться під постійним контролем адміністрації школи. Наказом по школі на початку навчального року призначається відповідальний за організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності у закладі, створюється служба з охорони праці, сплановуються першочергові заходи.

На початку навчального року, напередодні канікул та святкових днів проводяться інструктажі з безпеки життєдіяльності серед учнів, відпрацьована програма вступного інструктажу. Регулярно відбуваються цільові інструктажі з учнями перед екскурсіями, спортивними змаганнями. У школі в наявності необхідні журнали з реєстрації всіх видів інструктажів з питань охорони праці. Кожна класна кімната, кабінет, майстерня, спортзал має необхідний перелік документації з питань безпеки життєдіяльності. Також у приміщеннях школи розміщено два куточки з безпеки життєдіяльності. Питання охорони праці та попередження травматизму неодноразово обговорювалися на оперативних нарадах. Протягом навчального року випадків дитячого травматизму під час навчально-виховного процесу не було зафіксовано ( в минулому році – 2, позаминулому - 4). Але зросла кількість випадків травматизму дітей у побуті: за навчальний рік зафіксовано 4.

 

13. Робота профспілки школи.

Із квітня 2015 року первинна профспілкова організація Кириківської ЗОШ І-ІІІ ступенів перестала існувати, оскільки переважна більшість працівників школи вийшли з профспілки ( залишилося 3 педагоги).

 

14. Фінансово-господарська діяльність.

Будівлі школи прийняті в експлуатацію  1912р. (велика школа), 1972 (початкова школа), 1967 (їдальня), 1978 (майстерня),1979 (спортзал), 1961 (бібліотека). Але незважаючи на великий вік та зношеність, адміністрація школи разом з колективом, батьками постійно працює над удосконаленням матеріально-технічної бази, підтриманню її у робочому стані.  Копії  технічних паспортів на приміщення школи  передані для оформлення Державного акту на землю, на якій знаходиться школа. Фінансування потреб школи проводиться відділом освіти Великописарівської  РДА. Протягом навчального року систематично здійснювалася виплата заробітної плати  працівникам школи. Вчасно здійснювалися бухгалтерією проплати за спожиті школою енергоносії.

У школі підтримується оптимальний температурний режим +16 - +18, крім їдальні.Котел, який опалює приміщення їдальні, малопотужний, на виході має +50 градусів, а знаходиться за 17 м від їдальні. Тому нагріти  їдальню та кабінет англійської мови неможливо: узимку при температурі – 15 - -20  у приміщенні  -  + 6 - +8. Був встановлений котел під дрова для опаювання приміщення їдальні. Але температурний режим суттєво не змінився. Ремонт опалювальної системи потребує великих капіталовкладень.

Зроблений ремонт каналізації у їдальні. За рахунок батьківської допомоги було зроблено косметичні ремонти у всіх приміщеннях школи до початку навчального року. За бюджетні кошти придбано електричну плиту для харчоблоку.

Працівниками централізованої бухгалтерії шкіл Великописарівського району планово проводиться інвентаризація майна, зауважень щодо забезпечення його збереження та оприбуткування немає. Завжди вчасно готується звітна документація, матеріали оприбутковуються та списуються згідно норм.

Адміністрацією школи приділяється  увага естетичному вигляду навчального закладу. Подвір’я школи доглядається учнями, обслуговуючим персоналом, на квітниках щороку висаджуються квіти, які протягом літа доглядаються школярами, своєчасно обрізаються дерева, кущі. Обслуговуючим персоналом проводиться скошування трави  на території, в парку, стадіоні, винесення та періодичне вивезення сміття з території школи.  Посаджено дерева у кількості 182: яблуні, вишні, абрикоси, каштани, дуби, липи.

Повноцінна підготовка нашої школи до нового навчального року стає проблематичною через відсутність коштів, які повинні виділятися відділом освіти. Зрозуміло, для підготовки школи до нового навчального року будуть задіяні всі трудові і фінансові резерви і школа, як завжди,  буде готова до роботи.

 

15. Управлінська діяльність.

Управління школою здійснюється згідно річного плану роботи школи, плану внутрішньошкільного контролю та календарних планів вчителів-предметників і планів виховної роботи класних керівників. Така система планування, що відпрацьована у школі і заснована на взаємодії всіх ланок, підрозділів та учасників навчально-виховного процесу, забезпечує координацію їх діяльності, єдність вимог, контролю та взаємоконтролю в процесі роботи, сприяє досягненню ефективності та вдосконаленню навчально-виховного процесу й забезпечує планомірний розвиток школи.

У навчальному закладі в наявності усі нормативно-правові документи, що регламентують діяльність загальноосвітнього навчального закладу. Використовуючи постійне підключення до мережі Інтернет, стало можливим користуватися матеріалами сайтів Міністерства освіти і науки України, головного управління освіти, сайтами обласних інститутів післядипломної освіти, інших закладів освіти, що дає можливість оперативно й мобільно користуватися достовірною інформацією вчителям і адміністрації школи, вчасно знайомитися з новими документами та, навіть, їх проектами.

Контроль - це важлива, складна та об’єктивно необхідна функція управління. У школі ефективність здійснення контролю зумовлює якість реальних і подальше прогнозування бажаних показників розвитку закладу освіти, його навчально-виховного процесу та діяльності всього шкільного колективу. Контроль дозволяє тримати в полі зору управління найважливіші питання школи, своєчасно реагувати на відхилення від норми та на негативні явища, знаходити невикористані резерви, підтримувати оптимально трудову атмосферу в колективі. У школі адміністрацією використовується багато різних форм контролю за станом навчально-виховного процесу і, в першу чергу, таких традиційних, як вивчення викладання стану предметів та виконання навчальних планів та програм, перевірка класних журналів, щоденників, зошитів тощо. Аналіз результатів внутрішньошкільного контролю знаходить відображення у рішеннях педагогічної ради школи, відповідних наказах по навчальному закладу. Крім контролю за рівнем знань та навчальних досягнень учнів проводяться систематичні дослідження стану відвідування занять та стану навчальної дисципліни. За результатами моніторингу адміністрація школи приймає певні управлінські рішення, щодо конкретних учителів та учнів.

Враховуючи сучасні вимоги, я, як директор школи, дотримуюсь стилю керівництва, який близький до демократичного, так як більшість рішень приймаються на основі узгодження їх з заступниками, врахування думки колективу й інтересів справи. Основними формами спілкування з працівниками є наради, індивідуальні бесіди, інформування. Контроль здійснюється не заради пошуку винних, а заради позитивного кінцевого результату. У зв'язку з цим я надаю колегам більше самостійності, відповідної  їхній кваліфікації і характеру роботи, створюю необхідні умови для самореалізації.

Стиль керівницва нашою школою більш близький до демократичного, так як більшість рішень приймаються на основі врахування думки колективу й інтересів справи, створюється такий мікроклімат, коли успіхи кожного сприймаються позитивно, ініціатива й самостійність підтримується, повноваження делегуються. Я, як директор школи, у роботі з працівниками дотримуюсь партнерського стилю керівництва. Проблеми обговорюються й виробляються різні варіанти рішення, з них обирається найбільш оптимальний, затверджується і в подальшому здійснюється. Основними формами спілкування є наради, індивідуальні бесіди, інформування. Контроль здійснюється не заради пошуку винних, а заради позитивного кінцевого результату. У зв'язку з цим, я надаю колегам більше самостійності, відповідної їхній кваліфікації і характеру роботи, створюю необхідні умови для самореалізації. У кожному зі своїх підлеглих бачу, насамперед, особистість у всьому розмаїтті її людських якостей і властивостей. Таких якостей у адміністративній роботі вимагаю не тільки від себе, а й від своїх заступників.

Як посадова особа, я розглядаю звернення громадян, в основному це усні звернення батьків. Намагаюся всі питання розглянути об’єктивно і по можливості надати допомогу. Відвідую батьківські збори, засідання батьківських комітетів, свята, які проводяться в классах. Я хочу висловити свою подяку батькам, педагогічному та технічному колективу, за тісну і злагоджену співпрацю. Я вдчуваю велику відповідальність за результати своєї роботи.

Не дивлячись на те, що у нас є багато проблем, які необхідно вирішувати, хочу сказати, що ми не заблукаємо серед негараздів, тому що маємо в своєму колективі досвідчених професіоналів.

І педагоги, і учні, і батьки люблять свою школу. Цінують її традиції, звичаї. Але ми не повинні заплющувати очі на недоліки, потрібно бачити те хороше, що є і може бути в нашій школі. Ми повинні докласти всіх зусиль, щоб легко, радісно і творчо працювалося нам всім разом.

Є ще багато задумів, творчих знахідок, які потребують впровадження, планів – і все це буде направлено на допомогу маленькій, залежній від багатьох обставин людині, розвинути її потенційні можливості, реалізувати природні права на життя, працю і щастя.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Витяг із протоколу

загальних зборів колективу та громадськості

Кириківської ЗОШ І – ІІІ ступенів

від 17 червня 2015 року

 

 

 

 

Слухали:

Звіт директора школи Кириківської ЗОШ І – ІІІ ступенів Кузьменко Оксани Михайлівни  за проведену роботу в 2014 – 2015 н.р.

 

 

 

Ухвалили:

  1. Роботу директора школи Кузьменко О.М. визнати  доброю.

  2. Пропозиції та зауваження, висловлені у звіті та при обговоренні звіту, проаналізувати та включити до перспективного та річного плану роботи школи.

 

 

 

 

 

 

Голова зборів                                          А.І.Зіненко

Секретар                                                  С.М.Векленко

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Переглядів: 1164 | Додав: Учитель | Рейтинг: 10.0/14
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Червень 2015  »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930